انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس

ساخت وبلاگ

خرید سریع و آسان ، تضمین کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش یکی از دغدغه های اصلی در خرید آنلاین می باشد . امروز قصد داریم برای دوستانی که در زمینه تعمیرات و الکترونیک فعالیت دارند از سایتی رونمایی کنیم که تمام دغدغه های این عزیزان رو در خرید ابزارآلات تعمیرات ، تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق ، قطعات و مواد مصرفی همچون چیپست و آی سی های موبایل و لپ تاپ را برطرف کنیم .

فروشگاه اینترنتی آکادمی مهر

فروشگاه اینترنتی انفورماتیک مهر به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه های فروش ابزارآلات تعمیرات در بخش های تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات موبایل ، تعمیرات تلوزیون و تعمیرات ماشین های اداری و در زمینه تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک ، تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه مشاوره فنی و مهندسی به کارخانجات و صنایع و همچنین آزمایشگاه‌های مرتبط ، موجود در کشور می‌باشد ، به نحوی که آنها را از تامین تجهیزات که امری حساس می باشد بی‌نیاز گرداند. این مرکز با اتکا به تیم مجرب و باسابقه همیشه پیشتاز در ارائه خدمات در سطح کشور می باشد. فقدان وجود یک منبع کامل و معتبر در زمینه تجهیزات تست واندازه گیری و لوازم تعمیرات در زمینه های مختلف باعث شد تا تیم انفورماتیک مهر همه نیاز های موجود در این بخش ها را در سایت http://mehrcomputer.net  قرار دهد . این مرکز متناسب با نیازهای همکاران تعمیرکار اقدام به فروش تجهیزاتی از قبیل :

اسیلوسکوپ - دستگاه تعویض چیپ - باکس موبایل  - هیتر و هویه - منبع تغذیه - مولتی متر -  تستر و دیباگر -پروگرامر - لوپ و ذره بین - دستگاه برد شور

و متناسب با نیازهای همکاران در زمینه های الکنرونیک و برق اقدام به فروش تجهیزاتی از قبیل :

اسپکتروم آنالایزر - فانکشن ژنراتور و سیگنال ژنراتور - آمپرمتر - میگر یا تستر عایق - میلی اهم متر - ترمومتر یا حرارت سنج -  LCR متر - ارت سنج - دیتالاگر - تستر شبکه و زوج یاب کابل

خرید سریع و آسان با تضمین بهترین قیمت و خدمات پس از فروش امری هست سخت ولی شدنی که انفورماتیک مهر این امر رو به واقعیت تبدیل کرده است.

 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : upsman upsman بازدید : 433 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1395 ساعت: 2:16

تاریخچه کاشت مو :

کاشت موی طبیعی دردهه 30 میلادی برای اولین باردرانسان توسط پزشک ژاپنی به نام دکتر اوکودا و سپس توسط پزشک آلمانی  به نام دکتر اورنتریخ انجام شد. در ابتدا انتقال موها به صورت دسته دسته ای با تکنیک موسوم به پانچ گرافت انجام گرفت که معایب  عمده این روش نمای موی عروسکی و یا مسواک بودن بود. در سال های اخیر تکنیک میکروگرافت و یا مینی گرافت سبب نتایج بسیار رضایت بخش و طبیعی شد. ولی باز هم گرافت های کاشته شده ظاهر کاملا طبیعی نداشتند که این نارضایتی  منجر به  ایجاد روش FUT   توسط محققین گردید که در آن کاشت موی جلو سر با استفاده از تکنیک slit graft   و یا استفاده از سوزن ها و تیغ های ظریف به جای پانچ بود. ولی سخت بودن عمل جراحی برای بیمار و مشکلات برداشت نوار پوست از پشت سر، پزشکان را به فکر بازگشت به تکنیک پانچ گرافت کردکه این بار به جای پانچ های چند میلیمتری ، از گرافتهای یک میلیمتری ظریف استفاده شدکه منجر به ایجاد روش   FIT ختم  شد.

روش های کاشت مو

روش قدیمی جراحی نواری( FUT )

در این روش از یک چاقوی جراحی به منظور برداشت نواری از پوست پشت سر بیمار استفاده می شد که ابعاد این نوار  cm20 – 25 در یک اینچ بود و زخم ایجاد شده به وسیله بخیه های جراحی به هم دوخته می شد. بعد از بهبود زخمها خطی از یک زخم در حدود cm 1 – 5  و گاهی به یک چهارم اینچ و یا بیشتر درپشت سر بیمار باقی می ماند سپس این لایه از سر به قطعات کوچکتر و در نهایت به واحدهای فولیکولی تقسیم می شد و در ناحیه کم پشت یا طاس سر کاشه می شد، از معایب مهم این روش باقی ماندن خط زخم بر روی سر بیمار و طولانی بودن دوره نقاهت و بازگشت به شرایط نرمال زندگی و نیز در برخی موارد ریزش مو بعد از کاشت در ناحیه خط جراحی می باشد.

 

مرحله جداسازی و برداشت  گرافت ها در روش FUT

image001 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image002 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

نوار برداشتی در روش FUT

image004 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز


image007 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزimage006 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزimage010 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image008 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

بلافاصله بعد کاشت در روش FUT

image011 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

اسکار بعد از  FUT یک سال بعد کاشت

image013 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

روش مدرن غیر جراحی (  FIT)

این روش دارای پتانسیل ایجاد تراکم بیشتر نسبت به روش قدیمی  FIT  می باشد. در این روش دیگر جای یک خط زخم نواری بر پشت سر بیمار باقی نخواهد ماند و قابلیت کوتاه کردن و تراشیدن مو وجود دارد. در روش FIT   واحد های فولیکولی به صورت یک یونیت کامل و دست نخورده از لحاظ بافتی طوری استخراج می شوند که کاملا سالم بوده و به بالای سر در نواحی طاسی و مناطقی که دچار عقب رفتن خط مو شده اند اضافه می شوند. در روش      FIT ترمیم پوست نواحی اهداکننده بهتر و سریع تر است و تراکم بهتری از گرافتها را در ناحیه کاشت ایجاد می شود.  هر گرافت بر اساس جنس و ژنتیک مو می تواند شامل 1 الی 5 تار مو باشد. ما در حال حاضر قادر به جداسازی تقریباً 5000 گرافت در 2روز با استفاده از تکنیک ایزوله سازی فولیکولی هستیم و همچنین در این فرآیند امکان برداشت مو از چندین ناحیه بدن (موهای قفسه سینه، کتف) وجود دارد،. قابل ذکر است که این پیوند به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده که حدود 10 – 8 ساعت طول می کشد.

 

مجموعه ای از گرافت های برداشت شده در روش  FIT  ( هر گرافت بر اساس جنس مو شامل 1 الی 5 تار مو می باشد.)

 

image017-e1484556704741 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز
image016 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

تصویر برداشت گرافت ها در روش FIT

image021 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image019 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

بلافاصله بعد کاشت مو در روش FIT

image023 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

ده روز بعد کاشت مو در روش FIT

image025 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

اسکار بعد از FIT در مراحل مختلف ده روز  بعد از FIT

image027-e1484556859718 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image029 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

یک سال بعد از اسکار FIT

image031 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

کاشت موی بدن ( BHT )

این روش تنها انتخاب بیمارانی می باشد که نواحی اهداکننده موی سر آنها از بین رفته است و از موهای بدن به عنوان پروسه تکمیلی برای تراکم بیشتر در موی سر استفاده می کنند. مویی که از قفسه سینه بر روی سر کاشته می شود دارای سرعت رشد بیشتری و طول بلند تری نسبت به قبل خواهد بود ولی در اغلب موارد ناپایدار بوده و طول عمر کمتری نسبت به موهای برداشت شده از ناحیه سر را دارند. این روش بسیار وقت گیر بوده و نتایج آن غیر قابل پیش بینی است.

image033 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

کاشت الیاف مصنوعی ( HRT )

در این روش از الیاف مصنوعی شبیه موهای فرد استفاده می شود که از معایب آن می توان به احتمال عفونت در ناحیه کاشت، ریزش موهای کاشت شده در اثر مرور زمان و نیاز به ترمیم  مکرر، نبودن امکان تغییر مدل و رنگ مو و هزینه های بالای جراحی اشاره کرد.

پانچ گرافت ( Punch Graft   )

در این روش دسته های مو توسط پانچ از روی سر یا بدن برداشته می شود و در نواحی مورد نظر کاشت می شود، از معایب آن می توان به نمای غیر طبیعی و عروسکی بودن آن اشاره کرد.

پیوند Flap

در این روش قسمتی از پوست حاوی مو را از ناحیه ای از سر به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند که به علت ایجاد نمای نازیبا و غیر عادی  و عوارض جانبی ( نکروز، اسکار) فقط در مواردی خاص انجام می شود.

Scalp Reduction

در این روش توسط برش جراحی وسعت منطقه طاسی را کاهش می دهیم.

کاشت مو درناحیه صورت ( ریش، سیبیل، ابرو )

کاشت مو در نواحی صورت در جهت پوشاندن زخمها و یا نواحی خالی شده از مو ناشی از تصادفات، سوختگیها، اسکارها می باشد. در کاشت ابرو از موهای ظریف پشت سر و بالای گوش استفاده می شود و بیشتر مراجعه کنندگان کاشت ابرو خانم هایی هستند که به دلیل تاتوی بیش از حد دچار ریزش مو و یا خط بخیه و شکستگی داخل ابرو شده اند. کاشت مژه نیز قابل انجام است ولی بسیار مشکل و پردردسر بوده و نتایج آن به اندازه کاشت ابرو چندان رضایت بخش نیست.

image039 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image037 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image035 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : تاریخچه کاشت مو, کاشت مو به روش FIT تبریز, کاشت مو به روش جراحی نواری FUT, کاشت مو به روش فیت تبریز, کاشت موی ابرو تبریز, کاشت موی بدن تبریز, کاشت موی ریش تبریز, کاشت موی سر تبریز, کاشت موی صورت تبریز, نویسنده : upsman upsman بازدید : 375 تاريخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 15:07

یو پی اس وسیله یا دستگاهی است که میتواند دستگاههای صنعتی ، الکتریکی ، دستگاه های آزمایشگاهی ، بیمارستانی، رایانه و ... در مقابل نوسانات برق شهری ایمن سازد و نگذارد دستگاه های نام برده دچار خرابی، وقفه در حین کارکردن و خاموش شدن در زمانی که برق قطع میباشد شوند یو پی اس میتواند جریان ورودی از برق شهری را ثابت نگه دارد و برق ورودی را برای دستگاه های مختلف با توان های کم و یا زیاد تقویت کند. این کار یوپی اس باعث میشود دستگاه ها بصورت یکنواخت کار کرده و هیچ گونه وقفه در در برنامه های حساس ایجاد شود
 


باتری یو پی اس که عموما به آن باتری های MF یا همان بدون نیاز به نگهداری نیز گفته میشود، و از نوع سیلد اسید با ولتاژ 12 ولت می باشند که طراحی داخلی باتری شامل 6 عدد سلول 2 ولتی است که بصورت سری در داخل باطری یو پی اس به هم متصل شده اند  یا به عبارتی دیگر زمانی که یک باتری یوپی اس 100 آمپری داریم به این معنی است که در داخل آن با 12 سلول 100 آمپری با هم موازی گردیده اند.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,باتری یو پی اس,باطری یو پی اس, نویسنده : upsman upsman بازدید : 375 تاريخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 15:04

باتری یو پی اس

باطری یو پی اس

باطری یو پی اسباتری یو پی اس یا پیل الکتریکی (ولتائیک) منبعی از انرژی پتانسیل الکتریکی است که در درون آن با انجام واکنش‌های شیمیایی، انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود، این انرژی در قطب‌های باتری قابل دریافت است. انرژی قابل دریافت در قطب‌های باتری به ازای واحد بار الکتریکی را نیروی محرکه الکتریکی (Electromotive force یا emf) باتری می‌گویند و آن را با یکای ولت اندازه‌گیری می‌کنند. قطب مثبت باتری را آند و قطب منفی آن را کاتد می نامند .

فروش باطری یو پی اس

معمولاً هر باتری از یک یاچند سلول کوچک داخلی تشکیل شده است، در باتری‌ها ممکن است سلول‌ها برای افزایش جریان با هم موازی شده یا برای افزایش ولتاژ با هم سری شوند، هر سلول شامل دو نیم سلول است که به صورت سری توسط ماده‌ای الکترولیت -شامل یون‌های مثبت و یون‌های منفی – که رسانای الکتریکی می‌باشد به هم متصل اند.

خریدار باتری یو پی اس

با اتصال باتری به مصرف کننده یون‌های منفی از طریق سیم هادی به مصرف کننده وارد شده و بعد از ایجاد انرژی در آن (انرژی گرمایی بر اثر عبور از یک مقاومت یا انرژی جنبشی بر اثر القا یا انرژی نور بر اثر پرتاب و…) به سمت یون‌های مثبت حرکت می‌کنند و به تدریج یون‌های مثبت (که در اینجا حفره‌ها هستند) را خنثی می‌کنند. با گذشت زمان یون‌های مثبت بیشتری خنثی شده و به تدریج انرژی باتری کم شده و مقاومت داخلی آن افزایش می‌باشد در این حالت بعد از گذشت مدت زمانی که معمولاً با آمپر ساعت باتری مشخص می‌شود باتری به صورت کامل تخلیه می‌شود. مثلاً یک باتری ۶۰ آمپر ساعت می‌تواند ۶۰ آمپر را تا یک ساعت تامین کند، این باتری بعد از گذشت یک ساعت و با کشیدن جریان ۶۰ امپر از ان به صورت کامل تخلیه می‌شود. با کاهش جریان دریافتی از باتری می‌توان مدت زمان کارایی آن را افزایش داد، در این حالت باید پارامتر‌های مانند دما، لزرش و مقدار تنش موجود در جریان را نیز در زمان نهایی لحاظ کرد.

قیمت باتری یو پی اس

به عنوان مثال باتری ۶۰ آمپر ساعتی در حالت تئوری باید جریان ۲۰ آمپر را برای مدت زمان ۳ ساعت تامین کند در حالی که با توجه به ساختار باتری و همچنین دمای محیط ممکن است این زمان تا نیم ساعت نیز کاهش یابد و قیمت باتری ۴۰ آمپر فیام ایتالیا چیزی بین ۴۰۰ الی ۵۰۰هزار تومان در بازار بفروش می رسد.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : باتری یو پی اس,یو پی اس,الکتریک,انرژی,پتانسیل الکتریکی ,باتری ,ولت,قطب منفی,سلول,جریان,مقاومت ,آمپر , نویسنده : upsman upsman بازدید : 492 تاريخ : دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت: 12:58

سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

سیستم های PLCاهمیت یو پی اس در سیستم های سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

کیفیت برق، یکی از مسایل پر اهمیت می باشد که تاثیر زیادی بر روی تجهیزات الکترونیکی دارد. وجود عواملی همچون اختلاف ولتاژ و قطع و وصل های مکرر جریان برق و…. تاثیر ناپسندیبر روی دستگاه های متصل به جریانبرق شهر خواهد گذاشت.

سیستم های PLC با توجه به حساسیت زیادی که در اتوماسیون صنعتی و نوع کاربردشان دارند از این جریان استثنا نیستند و هرگونه قطعی برق باعث ایستادن ناگهانی دستگاه می گردد و خطراتکار افتادن دوباره دستگاه PLC غیر قابل جبران است.

یو پی اس مناسب برای سیستم های PLC

با توجه به موارد فوق نیاز به استفاده از دستگاه یوپی اس برای پشتیبانی سیستم های PLC توصیه می گردد.

 

یو پی اس های مناسب برای سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی :


انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,POWER,مقایسه,دستگاه PLC ,PLC ,اتوماسیون صنعتی,سیستم,برق,الکترونیک,اختلاف ولتاژ , نویسنده : upsman upsman بازدید : 400 تاريخ : يکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت: 12:23

کارت کنترل تحت شبکه (SNMP)

SNMP مخفف Simple Network Management Protocol به معنای پروتکل مدیریت تجهیزات شبکه می باشد که کارت SNMP به دستگاههایی مانند روتر ، سوئیچ و هاپ و کامپیوتر و پرینتر و یو پی اس UPS و غیره متصل و آنها را به شبکه وصل  می نماید و مانند یک نود در شبکه شناخته و از طریق اینترنت و راه دور قابل مانیتورینگ  و مدیریت  کردن می باشد که به برخی از  ویژگیهای کارت SNMP به شرح ذیل می پردازیم .کارت snmp

  1. قابلیت اتصال به اینترنت و نمایش اطلاعات کامل یو پی اس (UPS) و اس ام ان پی SNMP.
  2. کارت SNMP قابلیت دریافت اطلاعات با پروتکل های مختلف برای برقراری ارتباط با یو پی اس های  (UPS) متنوع را دارد   .
  3. کارت SNMP قابلیت نمایش اطلاعات از ورودی و خروجی یو پی اس (UPS)از قبال میزان مصرف ، ولتاژ، جریان فرکانس ، میزان شارژ باتری ها ، دمای داخلی یو پی اس (UPS) را  دارد .
  4. کارت SNMP قابلیت تست باتری ها از (UPS)راه دور بصورت تخلیه کوتاه مدت و دشارژ عمیق باتری ها یو پی اس  (UPS)  را دارد .
  5. کارت SNMP قابلیت ارسال فرمان خاموش سازی shut down و یا راه اندازی مجدد یو پی اس (UPS)از راه دور (WOL) را دارد .
  6. کارت SNMP قابلیت رسم نقطه به نقطه اطلاعات الکتریکی یو پی اس (UPS)بصورت نمودار منحنی های گرافیکی را دارد .
  7. کارت SNMP قابلیت کار با یو پی اس  های (UPS) تکفاز و سه فاز را نیز دارد .
  8. کارت SNMP قابلیت برنامه ریزی تست دوره ای اتوماتیک یو پی اس   (UPS)را دارا می باشد .
  9. کارت SNMP  قابلیت تنظیم زمان های نمونه گیری اطلاعات برای ذخیره سازی یو پی اس(UPS) را دارد.
  10. کارت SNMP  قابلیت تنظیم  دما و مصرف و شارژ بحرانی یو پی اس(UPS)جهت اطلاع را دارد .
  11. SNMP قابلیت Password گذاری از طریق IP های متفاوت جهت بالا بردن ضریب امنیت و دسترسی را دارد .
  12. کارت SNMP قابلیت تعریف نقاط دسترسی به صورت یک به یک از طریق IP جهت کنترل دسترس ها را نیز دارد  .
  13. کارت  SNMPامکان ارسال ایمیل و SMS به افراد تعیین شده در صورت داشتن سرور مربوطه را دارد  .
  14. کارت SNMPامکان تنظیم زمان و تاریخ  ، از طریق سرور اینترنتی را دارد  .
  15. کارت SNMP قابلیت پشتیبانی از زبان های متنوع را  دارد .
  16. کارت SNMPامکان دسترسی یکجا به چند کارت اس ان ام پی SNMP از طریق نرم افزار اختصاصی SNMP View را دارد .
  17. کارت SNMP  امکان ایجاد فایل خروجی از اطلاعات ثبت شده تحت برنامه Excel  را دارد  .
  18. کارت SNMPامکان خاموش سازی کامپیوترهای متصل به سرور از طریق برنامه Client-mate را دارد  .

 

کارت اس ان ام پیکارت اس ان ام پیSNMP  عمدتاً به دو صورت داخلی Inteal و خارجی Exteal می باشد که اخیراً  اکثر کارخانه های معتبر جهان  با توجه به مزایای این نوع  برد  اس ان ام پی SNMP و از لحاظ  قابل حمل بودن(Portable)  و قابلیت استفاده برای چند دستگاه مختلف و مزایای ذکر شده در فوق  مبادرت به تولید برد  اس ان ام پی SNMP اکسترنال نموده اند

کارت SNMP دستگاه یو پی اس را مستقیما به شبکه کامپیوتری وصل می کند ، به طوری که یو پی اس به یکی از دستگاههای متصل به شبکه تبدیل می شود .

معمولا کارت SNMP بین پورت ارتباطی سریال یو پی اس و شبکه کامپیوتری قرار می گیرد . اگرچه کارتهای موجود در بازار می توانند به عنوان رابط بین کنتاکتهای بدون پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز در نظر گرفته شوند . این کارتها اطلاعات حاصل از کنتاکتها را به فرم مناسبی تبدیل می کنند تا توسط سایر دستگاههای شبکه نیز قابل دریافت باشند .

لازم به ذکر است که در بعضی از UPS ها امکان تنظیم ولتاژ خروجی ، ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر pass by به صورت نرم افزاری و از روی پنل جلوی یو پی اس امکان پذیر می باشد و در بیشتر UPS ها این تنظیمات ممکن است توسط پتانسیومتر و از روی بردهای کنترولر و یا به صورت سخت افزاری با تعویض یک سری قطعات امکان پذیر می باشد که در مورد دوم معمولاً این کار توسط
سازندگان و یا تکنسین های مجرب صورت می گیرد و بهتر است توسط خریداران به هچ عنوان صورت نگیرد .

 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : شبکه ,کامپیوتر ,Network ,یو پی اس UPS,SNMP ,کارت کنترل تحت شبکه (SNMP), یو پی اس,سرور , نویسنده : upsman upsman بازدید : 347 تاريخ : شنبه 2 بهمن 1395 ساعت: 12:48

استابلایزر

استابلایزراستابلایزر چیست؟

معرفی دستگاه استابلایزر (Stabilizer)

تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور ، پاور و غیره اتفاق می افتد .

به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره ۰۰۰ حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند .

در ضمن هزینه ناشی از خسارات احتمالی و عملکرد نا مطلوب دستگاه در اکثر مواقع به مراتب بیش از هزینه پیشگیری (استفاده از استابلایزر) می باشد .

تفاوت ترانس های استابلایزر با محافظ ها

دستگاه محافظ ، فقط دارای یک برد الکترونیکی می باشند که به هنگام بالا و یا پائین بودن ولتاژ برق شهر از حدتعریف شده برق را قطع می نمایند و نیز یک مدار تاخیر جهت وصل مجدد برق شهر با زمان معین می باشند که این سیستم به دلیل بدوی بودن آن محافظ مطمئن و کاملی برای دستگاههای مصرف کننده نمی باشد ولی استابلایزرفاصله میکروکنترولرهوشمند با توانائی ها و ویژگی هایی که در ذیل به برخی از آنها اشاره شده محافظ بسیار مطمئن برای لوازم برقی می باشد.

  • تثبیت برق شهر

برق شهر دارای نوسانات ولتاژ است، به همین دلیل استفاده از استابلایزر میتواند با تثبیت ولتاژ به میزان قابل توجهی عمر و راندمان دستگاه های مصرف کننده را بالا ببرد.

  • محافظت در مقابل اتصال کوتاه

اگر به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی استابلایزر اتفاق بیافتد بلافاصله دستگاه به صورت اتوماتیک توسط میکروکنترلر تعبیه شده ، خروجی را قطع نموده و از بروز هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می نماید .

  • کاهش هزینه مصرف برق

افت ولتاژ برق شهر باعث اختلال در عملکرد دستگاه ها شده و قدرت نامی و راندمان الکتروموتور را به حد قابل توجهی کاهش می دهد که باعث پایین آمدن دور الکترو موتور و گرم شدن آن خواهد شد و به تبع آن تلفات انرژی افزایش می یابد و در نهایت برق زیادی را مصرف می کند که پیرو نظریه کارشناسان این امر ، در بعضی از مواقع افزایش مصرف برق تا ۲۵% نیز می باشد .

  • محافظت در مقابل رعد و برق و های ولتاژ (High Voltage) و نوسانات لحظه ای و اسپایکها

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : برق,کاهش هزینه,اسپایکها, ولتاژ ,استابلایزر,تثبیت ولتاژ ,تثبیت برق ,دستگاه محافظ,نوسانات برق,کامپیوتر , نویسنده : upsman upsman بازدید : 399 تاريخ : چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت: 12:10

یو پی اس برای ابزار دقیق و اندازه گیری

ابزار دقیق و اندازه گیری صنعتی
به استفاده بهینه از سیستم های رایانه ای , ابزارهای الکترونیکی و لوازم خاص به عنوان جایگزینی برای متصدیان انسانی به منظور بررسی و مدیریت پروسه های صنعتی اتوماتیک سازی صنعتی گفته میشود. در عصر حاضر استفاده اتوماسیون صنعتی و لوازم دقیق در صنعت و فرایند های متعدد صنعت خیلی بیشتر دیده میشود. مدیریت فرآیند و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنعت های کاری مانند گاز , نفت , فراورده های نفتی ، صنایع شیمیایی و غذایی، خودرو سازی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد ، نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند .

کاربرد یو پی اس در ابزارهای دقیق و اندازه گیری

پیشرفت هایی که از لحاظ تکنیک امروزه در مدیریت پروسه و محاسبه پارامترهای متعدد صنعتی مانند فشار ، جریان ، دما و مسائل دیگر موجب بالا رفتن کیفیت محصولات و پایین آمدن هزینه های تولید شده است. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ملزوم افزایش کمیت , کیفیت یک محصول تولید شده در هر کدام از صنایع بیان شده، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.

یو پی اس مناسب برای ابزارهای دقیق و اندازه گیری

حتما صحت عملکرد این تجهیزات ، پیرو موجود بودن برق بدون هرگونه اختلال و نوسان و همچنین وجود یک برق اضطراری (یو پی اس ).

وب سایت یو پی اس ایران (UPS IRAN) شما را درباره هر گونه اطلاعاتی در مورد یوپی اس , باتری , شرکت های معتبر فروش یو پی اس آگاه میکند , همچنین برای بهره مند سازی ما از نقطه نظرات خود لطفا در تالارهای گفتگوی ما شرکت کنید.

یو پی اس های مناسب برای سیستم های دقیق اندازه گیری :


 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,POWER,شرکت ,اندازه گیری,دقیق ,ابزار,ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی,اتوماسیون صنعتی ,جایگزینی برای متصدیان انسانی , نویسنده : upsman upsman بازدید : 378 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:24

یو پی اس برای درب های اتوماتیک

یو پی اس برای درب های اتوماتیکدرب های اتوماتیک از جمله مهمترین تجهیزات نصبی ساختمانهای مدرن هستند. انواع مختلفی از این دربها در ادارات و ساختمانهای اداری و تجاری و محتمعهای مسکونی و کارخانحات استفاده میشوند. بسته به محل کاربرد آن ممکن است ختی بصورت ۲۴ ساعته در حال کار باشند. عملکرد درست این دربهل بمنظور اطمینان از ورود و خروج روان در ساختمان بسیار ضروری است.

از اینرو همواره یک سیستم یو پی اس برای تامین برق اضطراری به مدت ۳ تا ۸ ساعت بسته به میزان دسترسی به برق شهری، ضروری است. انواعی از دربهای اتوماتیک مانند دربهای پارکینگ و انبار در طول شبانه روز به دفعات کمتری نسبت به ساختمانها بتز و بسته میشوند ولی اطمینان از باز و بسته شدن کامل درب در هنگام خروح یا ورود به پارکینگ از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. در این نقاط پارکینگ عمومی و شخصی در صورتی که برق شهر در حین باز یا بسته شدن درب قطع کردد، بلافاصله سیستم یو پی اس وارد مدار شده و عملیات درب را کامل میکند و سپس آنرا بطور کامل میبندد.

کارایی این دستگاه در دربهای اتوماتیک بانکها مشخصتر است. دربهای بانکها و بطور کلی همه سیستم بانکی و ایمنی و امنیتی باید مجهز به سیستمهای یو پی اس قدرتمند چندگانه باشند تا در هر شرایطی دربها بطور کامل و مطابق برنامه باز و بسته شوند. بویژه هنگام بروز سرقت، برقهای اظطراری وارد مدار شده و عملیات بستن همه دربهای داخلی و خارحی را انجام میدهند.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,سیستم,بانک,برق,شخصی ,اضطراری ,اتوماتیک ,درب های اتوماتیک , نویسنده : upsman upsman بازدید : 438 تاريخ : چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 12:41

یو پی اس برای سیستم های بانکی

یو پی اس برای سیستم های بانکی و خودپرداز ها

یو پی اس برای بانک و خودپردازعابر بانک دستگاهی اتوماتیک، کارآمد و دقیق می باشد که برای ارائه خدمات بانکی غیر حضوری همچون دریافت، پرداخت اقساط و قبوض و همچنین انتقال وجه در پهنای یک شبكه مخابراتی جامع می باشد.

همچنین خود پردازیا همان عابر بانک  ماشینی الکترونیکی می باشد که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر وقت با داشتن کارت بانکی خاصی و قرار دادن آن در سیستم و وارد نمودن رمز از حساب خود پول دریافت کرده یا موجودى حساب بانکی خود را کنترل کند، بدون اینکه نیاز به کارمندی از بانک باشد.

دستگاه های خود پرداز در ایران اکثرا به شبکه شتاب متصل بوده و این شبکه امکان کنترل حساب و برداشت پول نقد را برای دارندگان کارت های بانک های عضو این شبکه از تمامی عابر بانک  ها فراهم می‌آورد.

یو پی اس مناسب برای خودپرداز

با در نظر گرفتن حساسیت بسیار بالای استفاده از این دستگاه و همچنین نیاز به بهره برداری  24 ساعته، استفاده از دستگاه های یو پی اس برای این دستگاه امری ضروری می باشد که بهترین پیشنهاد ما با توجه به این ویژگی ها، بهره گیری از محصولات مناسببرای خودپرداز  این شرکت می باشد.

یو پی اس های مناسب برای سیستم های بانکی و خودپرداز ها :


 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : خود پرداز,شبکه ,بانک ,یو پی اس,کارت ,عابر بانک,حساب ,انتقال وجه, نویسنده : upsman upsman بازدید : 389 تاريخ : دوشنبه 20 دی 1395 ساعت: 14:52

یو پی اس برای شبكه كامپیوتری

یو پی اس برای شبکه های کامپیوتری

یو پی اس برای شبکه

شبكه های كامپیوتری به مجموعه ای از رایانه ها و تجهیزات شبکه ای اطلاق می شود كه به روش های مختلف با همدیگر اتصال برقرار کرده اند. مقصود از تشکیل یک شبکه، ارسال یا به اشتراک گذاری داده ها با دیگر کاربران است.

اهمیت و استفاده های مختلف شبکه های کامپیوتری باعث شده است  تا نوع تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای محافظت آنها در مقابل اختلالات و نوسانات برق شهر و یا فراهم کردن برق بی وقفه برای آنها نیز باهم متفاوت باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع می خواهیم حداقل راهکارهای این بخش را مورد بررسی قرار دهیم، البته باید به این نکته توجه داشت که در این بخش سعی گردیده حداقل تعداد کاربری ها مورد توجه قرارگیرد و سفارش میکنیم تا مشتریان محترم از توانایی ها و خدمات پشتیبانی پیش از خرید یو پی اس این شرکت در زمینه مشاوره و آموزش های لازم استفاده کامل را ببرند.

 

یو پی اس های مناسب برای شبكه های كامپیوتری :


انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,اگزیم پاور,ماژولار,معتبر ,پزشک,صنعت,تحقیقات,کامپیوتر ,سیستم ,برق,الکترونیک,تکنولوژی, نویسنده : upsman upsman بازدید : 421 تاريخ : يکشنبه 19 دی 1395 ساعت: 16:28

یو پی اس برای کامپیوتر شخصی

یو پی اس برای کامپیوتر شخصی

 

امروزه نقش رایانه ها و کامپیوتر های شخصی را در زندگی انسان ها نمی توان نادیده گرفت، و هرچه پیش می رویم،  ابعاد بیشتری از زندگی بشر تحت الشاع کامپیوتر ها و دنیای دیجیتالی می گردد.  از بانكداری و خرید اینترنتی گرفته تا ماشین های اداری كه در آنها  كاغذ جای خود را به داده های كامپیوتری سپرده است.

آنگونه که  می دانید كامپیوتر شخصی شما برای تغذیه مدار های الكترونیك خود نیاز به برق شهر دارد و  اختلالات شبكه برق بر عملکرد سیستم های كامپیوتری شما تاثیر منفی می گذارد و حتی ممكن است باعث از بین رفتن قطعات آن شود.

یكی از راه حل های مهم برای حفاظت در برابر نوسانات برق شهر و یا نوسانات الكتریكی استفاده از دستگاه یو پی اس یا منبع تغذیه برق اضطراری است. بنابراین استفاده کردن از استابلایزر  یا  یوپی اس های مناسب برای تثبیت کردن ولتاژ خروجی راهکاری مناسب برای حل این مشکلات است.

یو پی اس های مناسب برای کامپیوتر شخصی :


انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,اگزیم پاور,ماژولار,معتبر ,پزشک,صنعت,تحقیقات,کامپیوتر ,سیستم ,برق,الکترونیک,تکنولوژی, نویسنده : upsman upsman بازدید : 337 تاريخ : جمعه 17 دی 1395 ساعت: 22:07

کاشت مو در تبریز

کلینیک تخصصی پوست موی حکیمان در تبریز مفتخر است با وجود پزشکان متخصص و با تجربه در این درمانگاه و ارائه خدمات کاشت مو در تبریز ، خدمات زیبایی ، خدمات لاغری و غیره را بوسیله جدیدترین دستگاه های لیزر و متد های پیشرفته پزشکی ، زیبایی همیشگی را برای شما به ارمغان بیاورند. گفتنی است کلینیک پزشکی حکیمان با مطالعه و بررسی علل ریزش مو در بانوان و آقایان بهترین مرکز مشاوره کاشت مو در تبریز برای آقایان و بانوان محترم میباشد.

این مرکز با وجود روشهای مختلف کاشت مو از جمله : کاشت مو به روشهای FIT , FUT و همچنین تجهیزات بسیار جدید و مدرن و محیطی کاملا بهداشتی  سعی در ارائه بهترین خدمات کاشت مو در تبریز را دارد.  کلینک و درمانگاه کاشت موی حکیمان با پشتوانه وجود پزشکان متخصص و مجرب همچون سرکار خانم دکتر مهین اتابکی و خانم دکتر سولماز معیری و پرسنل کاملا حرفه ای لیستی از خدمات کاشت مو را خدمت همشهریان عزیز تبریز ارائه مینماید. همچنین جهت مشاهده قیمت کاشت مو در تبریز و اطلاع از تخفیف های ویژه مرکز کاشت مو در تبریز حکیمان به صفحه قیمت کاشت مو در تبریز مراجعه نمایید:

کاشت مو در تبریز

  • ویزیت و مشاوره کاشت مو
  • خدمات بوتاکس در تبریز
  • تزريق ژل و چربي در تبریز
  • تزریق PRP در تبریز
  • برداشتن انواع خال و زگیل
  • مزوتراپی و درمان ریزش مو
  • میکرونیدلینگ با درمارولر
  • لیفتینگ پوست با دستگاه دابلوتراپی(HIFU)
  • لیفتینگ پوست با دستگاه RF (رادیو فرکانسی)
  • رفع موهای زاید در تبریز
  • انواع لیزر موهای زائد و ناخواسته
  • پاک کردن تاتو و خالکوبی
  • رفع جای جوش های قدیمی و جای بخیه
  •  
 
 
انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو در تبریز , کاشت مو , کاشت مو تبریز , خدمات کاشت مو در تبریز , کلینیک کاشت مو در تبریز , کلینیک مو در تبریز , زیبایی مو در تبریز , بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز , پزشک متخصص کاشت مو در تبریز , دکتر کاشت مو در تبریز, کاشت مو در تبریز , Hair transplantation in Tabriz, نویسنده : upsman upsman بازدید : 396 تاريخ : پنجشنبه 16 دی 1395 ساعت: 17:43

 

قیمت کاشت مو در تبریز

کلینیک تخصصی کاشت موی حکیمان ضمن تشکر از انتخاب این مرکز ، پکیج زیر را برای داوطلبین کاشت مو ارائه می نماید:

  • مشاوره رایگان کاشت مو در تبریز
  • معاینه و براورد هزینه و برنامه ریزی زمانی جهت انجام کاشت
  • کاشت با به روزترین تکنیکهای کاشت ( FIT , FUT , BHT , MIX ) و تجهیزات مدرن کاشت
  • اسکان رایگان برای مراجعین شهرستانی و خارج از کشور
  • انجام خدمات PRP
  • انجام خدمات لیزیک
  • انجام خدمات مزوتراپی
  • ۱۰% تخفیف ویژه برای افرادی که از طریق سایت با ما اشنا شده اند
  • ۱۰% تخفیف ویژه برای افراد متاهل
  • ۱۰% تخفیف ویژه برای دانشجویان

در صورت مراجعه در گروه های 3 نفره از 10% تخفیف اضافی بهرمنده شوید

هزینه کاشت مو بر اساس تعداد گرافت کاشته شده براورد می شود. هر گرافت شامل مجموعه ای از تارمو ( 5-1) می باشد که طی هر بار برداشت از پشت سر بیمار برداشته می شود.

کاشت مو در تبریز

میزان گرافت های قابل برداشت از سر هرفرد بستگی به میزان تراکم بانک مو (ناحیه ای از پشت و کناره سر که گیرنده ریزش مو ارثی ندارد و موهای دائمی می باشند.) دارد

با توجه به شکل شماتیک پایین می توانید براوردی از وضعیت سر و تعداد تقریبی گرافت قابل کاشت داشته باشید.

کاشت مو در تبریز

جهت مشاوره با آیدی تلگرام زیر در ارتباط باشید:

http://www.telegram.me/dr_moayyeri

 
 
انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو در تبریز , کاشت مو , کاشت مو تبریز , خدمات کاشت مو در تبریز , کلینیک کاشت مو در تبریز , کلینیک مو در تبریز , زیبایی مو در تبریز , بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز , پزشک متخصص کاشت مو در تبریز , دکتر کاشت مو در تبریز, کاشت مو در تبریز , Hair transplantation in Tabriz, نویسنده : upsman upsman بازدید : 305 تاريخ : پنجشنبه 16 دی 1395 ساعت: 17:35

یو پی اس برای پکیج شوفاژ دیواری

یو پی اس برای پکیچ شوفاژ دیواریسیستمهای گرمایش پکیج علاوه بر مصرف گاز ، برای تامین برق پمپ ها و تجهیزات الکتریکی و مشعل نیاز به برق دایم دارند، اگر چه این سیستم گرمایش دارای مزایای زیادی نسبت به انواع سنتی است ولی در هنگام بروز قطعی برق کل سیکل متوقف و کرمای زیادی به سرعت از آن تلف میشود و بعلاوه گردش آب گرم هم متوقف میشود. مصرف برق سیستمهای پکیج معمولا کم است و به همین علت با استفاذه از یک سیستم یو پی اس مناسب تا ۴ ساعت قابلیت تامین برق اضطراری وحود دارد.
از آنجا که زمان سوییچ کردن از برق شهر به یو پی اس در حد میلی ثانیه است، ساکنین ساختمان هیچ توقفی را در گرمایش حس نمیکنند.

این در حالی است که در نبود یو پی اس راه اندازی مکرر ناشی از قطع برق علاوه بر کاهش عمر تاسیسات و بالا بردن هزینه تعمیرات موجب کاهش سطح آسایش ساکنین نیز میشود. در ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده از دیزل ژنراتور بدلیل آلودگی صوتی و هزینه زیاد منسوخ شده است و استفاده از یو پی اس بسیار ارزانتر و کارآمدتر است.
یو پی اس ها مجهز به انواع نشانگرهای برق ac , dc و شارژ باقی مانده است و قادر به تامین یک یا دو خروجی برق ۲۲۰ ولی اضافی برای مصارف عادی مانند موبایل و رایانه است. بدلیل ایمنی بالا و مذارات و فیوزهلی ضد اتصال در آن، در صورت بروز نوسانات شدید برق شهر، شبکه شهر از ساختمان جدا میشود و نیز از بروز اتصالی و جرقه در خروجی خود دستگاه نیز کاملا جلوگیری و پیشگیری میشود. خروحی ولناژ ثابت و یکنواخت است و عمر تمام لوازم برقی متصل به آن افزایش می یابد. در نهایت بدلیل ابعاد کوچک، امکان تعبیه چندین عدد از آنها در اتاق کنترل و یا موتورخانه وحود دارد.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : پکیج,گاز,مشعل,برق ,یو پی اس ,گرمایش ,ژنراتور ,شبکه , نویسنده : upsman upsman بازدید : 354 تاريخ : چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت: 12:49

یو پی اس برای پکیج شوفاژ دیواری

یو پی اس برای پکیچ شوفاژ دیواریسیستمهای گرمایش پکیج علاوه بر مصرف گاز ، برای تامین برق پمپ ها و تجهیزات الکتریکی و مشعل نیاز به برق دایم دارند، اگر چه این سیستم گرمایش دارای مزایای زیادی نسبت به انواع سنتی است ولی در هنگام بروز قطعی برق کل سیکل متوقف و کرمای زیادی به سرعت از آن تلف میشود و بعلاوه گردش آب گرم هم متوقف میشود. مصرف برق سیستمهای پکیج معمولا کم است و به همین علت با استفاذه از یک سیستم یو پی اس مناسب تا ۴ ساعت قابلیت تامین برق اضطراری وحود دارد.
از آنجا که زمان سوییچ کردن از برق شهر به یو پی اس در حد میلی ثانیه است، ساکنین ساختمان هیچ توقفی را در گرمایش حس نمیکنند.

این در حالی است که در نبود یو پی اس راه اندازی مکرر ناشی از قطع برق علاوه بر کاهش عمر تاسیسات و بالا بردن هزینه تعمیرات موجب کاهش سطح آسایش ساکنین نیز میشود. در ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده از دیزل ژنراتور بدلیل آلودگی صوتی و هزینه زیاد منسوخ شده است و استفاده از یو پی اس بسیار ارزانتر و کارآمدتر است.
یو پی اس ها مجهز به انواع نشانگرهای برق ac , dc و شارژ باقی مانده است و قادر به تامین یک یا دو خروجی برق ۲۲۰ ولی اضافی برای مصارف عادی مانند موبایل و رایانه است. بدلیل ایمنی بالا و مذارات و فیوزهلی ضد اتصال در آن، در صورت بروز نوسانات شدید برق شهر، شبکه شهر از ساختمان جدا میشود و نیز از بروز اتصالی و جرقه در خروجی خود دستگاه نیز کاملا جلوگیری و پیشگیری میشود. خروحی ولناژ ثابت و یکنواخت است و عمر تمام لوازم برقی متصل به آن افزایش می یابد. در نهایت بدلیل ابعاد کوچک، امکان تعبیه چندین عدد از آنها در اتاق کنترل و یا موتورخانه وحود دارد.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : پکیج,گاز,مشعل,برق ,یو پی اس ,گرمایش ,ژنراتور ,شبکه , نویسنده : upsman upsman بازدید : 395 تاريخ : چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت: 12:49

یو پی اس برای پکیج شوفاژ دیواری

یو پی اس برای پکیچ شوفاژ دیواریسیستمهای گرمایش پکیج علاوه بر مصرف گاز ، برای تامین برق پمپ ها و تجهیزات الکتریکی و مشعل نیاز به برق دایم دارند، اگر چه این سیستم گرمایش دارای مزایای زیادی نسبت به انواع سنتی است ولی در هنگام بروز قطعی برق کل سیکل متوقف و کرمای زیادی به سرعت از آن تلف میشود و بعلاوه گردش آب گرم هم متوقف میشود. مصرف برق سیستمهای پکیج معمولا کم است و به همین علت با استفاذه از یک سیستم یو پی اس مناسب تا ۴ ساعت قابلیت تامین برق اضطراری وحود دارد.
از آنجا که زمان سوییچ کردن از برق شهر به یو پی اس در حد میلی ثانیه است، ساکنین ساختمان هیچ توقفی را در گرمایش حس نمیکنند.

این در حالی است که در نبود یو پی اس راه اندازی مکرر ناشی از قطع برق علاوه بر کاهش عمر تاسیسات و بالا بردن هزینه تعمیرات موجب کاهش سطح آسایش ساکنین نیز میشود. در ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده از دیزل ژنراتور بدلیل آلودگی صوتی و هزینه زیاد منسوخ شده است و استفاده از یو پی اس بسیار ارزانتر و کارآمدتر است.
یو پی اس ها مجهز به انواع نشانگرهای برق ac , dc و شارژ باقی مانده است و قادر به تامین یک یا دو خروجی برق ۲۲۰ ولی اضافی برای مصارف عادی مانند موبایل و رایانه است. بدلیل ایمنی بالا و مذارات و فیوزهلی ضد اتصال در آن، در صورت بروز نوسانات شدید برق شهر، شبکه شهر از ساختمان جدا میشود و نیز از بروز اتصالی و جرقه در خروجی خود دستگاه نیز کاملا جلوگیری و پیشگیری میشود. خروحی ولناژ ثابت و یکنواخت است و عمر تمام لوازم برقی متصل به آن افزایش می یابد. در نهایت بدلیل ابعاد کوچک، امکان تعبیه چندین عدد از آنها در اتاق کنترل و یا موتورخانه وحود دارد.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : پکیج,گاز,مشعل,برق ,یو پی اس ,گرمایش ,ژنراتور ,شبکه , نویسنده : upsman upsman بازدید : 377 تاريخ : چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت: 12:37

یو پی اس برای تجهیزات اتاق عمل

یو پی اس برای تجهیزات اتاق عمل

یو پی اس برای اتاق عمل

اتاق عمل از اساسی ترین و با اهمیت ترین بخش های بیمارستان می باشد. کارکرد تجهیزات قرار داده شده در این اتاق دقیقا با مرگ و زندگی انسان ها مرتبط است. بی کیفیت بودن وضعیت برق و كوچك ترین اختلال در برق اتاق عمل می تواند بر روی کارکرد تجهیزات تاثیر بسزایی بگذارد و باعث مرگ فرد یا افرادی باشد. یكی از تجهیزات بسیار حیاتی و حساس در این اتاق، دستگاه برق اضطراری (یو پی اس) می باشد.
با در نظر گرفتن اینكه برخی از اتاق عمل ها جهت انجام عمل تخصصی قسمتهای مختلف بدن انسان مورد استفاده قرار میگیرد، دستگاههای تخصصی استفاده شده در این اتاقها متفاوت از سایر دستگاه ها می باشند، ولی در حالت کلی تمامی اتاق های عمل مجهز به تجهیزات ذیل می باشد:

  • ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)
  • الكتروشوك (دستگاه شوک غیر هماهنگ)
  • دستگاه بیهوشی (ماشین بیهوشی)
  • ساكشن (Suction)
  • چراغ سیالیتیك اتاق عمل (Surgical Light)
  • دستگاه اكسیژن ساز (مولد اكسيژن)
  • الکتروکوتر (الکتروسرجری یا Electrocautery)
  • پمپ سرنگ
  • پمپ سرم

یو پی اس های مناسب برای اتاق عمل :


انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : اتاق عمل,اساسی,تجهیزات,انسان,برق,یو پی اس,خصصی,تنفس مصنوعی,شوک ,ساكشن,مولد,پمپ , نویسنده : upsman upsman بازدید : 503 تاريخ : دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 12:20

یو پی اس برای مصارف خانگی

یو پی اس برای مصارف خانگیلوازم خانگی معمولا دارای مصارف برق زیادی نمی باشند و بجز بخش مربوط به روشنایی و سرمایش و گرمایش که بمدت طولانی تری استفاده میشوند، بقیه وسایل بطور متناوب و کوتاه مدت روشن میشوند مانند لوازم صوتی و تصویری، لپ تاب، رایانه، لوازم آشپزخانه . بعلاوه اغلب وسایل برقی بویژه لوازم صوتی و تصویری نسبت به نوسانات برق حساس می باشند و خطر آسیب دیدن و سوختن آنها وحود دارد.
لوازم برقی برای برق ورودی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت طراحی میشوند و سیستمهای ذخیره انرژی باید قابلیت تولید برق متناوب با ولتاژ استاندارد را داشته باشند. سیستمهای یو پی اس مورد استفاده مصارف خانگی باید دارای قابلیت تنظیم مدولار باشند تا حداکثر تطابق با مصارف متغیر خروحی در طول شبانه روز را داشته باشند. همچنین قابلیت مانیتورینگ مصرف سیستم و نوسانات یرق ورودی توسط پورت هوشمند و اتصال به نرم افزار پر قدرت UPS wing از جملهه ویژگیهای مورد نیاز برای سیستمهای خانگی است.

استفاده از سیستم یو پی اس در ساعات کم مصرف مانند ساعات نیمه شب و صبح زود و استفاده از آن در ساعات پیک مصرف علاوه بر کاهش هزینه برق مصرفی خانوار موحب بهینه شدن برق مصرفی و افزایش عمر لوازم برقی خانه میشود.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس ,UPS,سیستمهای خانگی,لوازم خانگی,صوتی و تصویری,روشنایی ,رایانه,لپ تاب, نویسنده : upsman upsman بازدید : 469 تاريخ : شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:56

سئو تبریز: ارائه کننده خدمات سئو حرفه ای، بهینه سازی سایت، افزایش بازدید سایت، ارتقا رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجوی وب و طراحی سایت مطابق استانداردهای سئو سایت

– آیا مایل هستید لینک وب سایت خود را با استفاده از کلید واژه ها و کلمات کلیدی مورد علاقه یا مرتبط با فعالیت، شغل و بیزینس شما در اولین صفحه، ده نتیجه اول و حتی به درخواست شما در اولین رتبه موتور جستجوی گوگل و حتی موتور های جستجوی دیگر ببینید؟

پس با متخصص سئو تماس بگیرید.!

مشاوره حرفه ای و خدمات سئو ویژه سایت ها و پرتال های طراحی شده و یا درحال طراحی

  • ارائه خدمات سئو ، بهینه سازی سایت و ارتقاء رتبه سایت های طراحی شده با انواع سیستم های مدیریت محتوا.
  • خدمات طراحی سایت و راه‌اندازی پرتال‌های حرفه‌ای و کاملا داینامیک و 100% منطبق با استاندارهای روز سئو و بهینه سازی سایت

آیا مایل هستید تنها با یک وب‌سایت  کسب و کار و حرفه خود را در سطح کشور و جهان معرفی نمایید؟
آیا مایل هستید کسب و کار و بیزینس خود را از طریق همکاری با متخصص سئو گسترش داده و چندین برابر نمایید؟
آیا مایل هستید وب سایت خود را در رایجترین و بهترین مرورگرهای اینترنتی یعنی؛ گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت، موزیلا فایرفاکس، اپرا و سافری شرکت اپل به شکل صحیح و دلخواه خود مشاهده نمایید؟
آیا شما نیازمند یک فروشگاه اینترنتی با امکانات سئو حرفه ای هستید؟
آیا شما نیازمند سیستم های پرداخت آنلاین داخلی و خارجی هستید؟
آیا مایل هستید ما بازدیدکننده ایده‌آل شما را از طریق بهینه سازی سایت به سمت وب‌سایت و پرتال شما سرریز نماییم؟
آیا بهتر نیست؛ به روزرسانی حرفه‌ای وب‌سایت و پرتال‌های خود را به یک متخصص سئو بسپارید؟

آیا مایل هستید وب‌سایت موجود خود را با ظاهری حرفه‌ای تر و زیباتر و بر طبق اصول سئو پیاده نمایید و یا با تخفیف ویژه به یک پرتال با کلیه امکانات سئو تبدیل کنید؟

تمامی خدمات بهینه سازی و سئو را همگام با طراحی سایت از طریق همکاری با « گروه طراحی سایت وبداری و سئوتبریز » دریافت نمایید. و در صورت تمایل از مشاوره ما نیز برخوردار گردید.

 
انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : سئو, نویسنده : upsman upsman بازدید : 332 تاريخ : دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 21:21